Garancia

ÁLTALÁNOS GARANCIÁLIS FELTÉTELEK

  • Minden elektronikai termékre amennyiben a számlán külön nincs jelezve 1 év garanciát vállalunk.

  • A garanciát minden esetben a számlával érvényesítheti ügyfélszolgálati irodánkban (1173. Budapest, Csomafalva utca 1. 6/D) , melynek

    nyitva tartása: H-P 9-18h Szombat 9-13h, kivételt képeznek ez alól a garancia jeggyel ellátott termékek,

    ebben az esetben a garanciajegyen feltüntetett ideig van rá garancia és a meghibásodott

    terméket a garanciajegyen feltüntetett szervizbe kell eljuttatni.

  • Minden termék mellé a gyártó/nagykereskedõ által adott/csomagolt információs anyagokat és kiegészítõket adjuk. Az említett információkon felül további információk érhetõk el az oldalunkon. Amennyiben nem talál elegendõ információt készséggel állunk rendelkezésére e-mailben, vagy telefonon.

  • Meghibásodás esetén, ha a terméket a leadottal azonosra nem tudjuk cserélni különbözetfizetéssel más típusra kérheti a cserét.

    Ez esetben az aktuális árat vesszük figyelembe. Amennyiben a különbözet fizetéssel történõ csere nem megfelelõ kérheti az aktuális ár visszafizetését. Lásd 1959. évi iv. törvény 306. §

  • Az eladó szavatossági és jótállási felelõsségére a Ptk-ban és a 49/2003. (VII.30.)

    GKM rendeletben foglaltak az irányadóak.

GARANCIAFUTÁR

  • Amennyiben meghibásodott a terméke, amit vásárolt tőlünk és a termék külön garanciajeggyel nem rendelkezik, a terméket a telephelyünkre kell visszajuttatnia. Ezt amennyiben nem tudja, vagy nem kívánja személyesen megtenni az alábbi lehetőségeket biztosítjuk Ön számára:

    • Csomagcsere szolgáltatás

      Amikor Ön tőlünk rendel egy terméket házhozszállítással és a rendeléskor már tudja, hogy van visszaküldendő terméke ezt felénk jeleznie kell. Ebben az esetben a csomagot úgy küldjük ki Önhöz, hogy a futár a meghibásodott, vagy hibásnak vélt terméket átveszi Öntől. A terméket be kell csomagolnia (a csomagba mellékelni kell hiba leírását, az elérhetőségét, illetve a számla másolatát), hogy ne érhesse sérülés, a nem megfelelő csomagolásból adódó problémákért nem vállalunk felelőséget.

    • A csomagcsere díja: Bruttó 2980Ft

    • A meghibásodott terméket amint megérkezik hozzánk eljuttatjuk a szervizbe, majd kicserélés után visszaküldjük Önhöz. A kicserélt, vagy javított terméket amikor a futár viszi Önnek, akkor kell a csomagcsere valamint a cserélt termék visszaküldéséből adódó költségeket fizetnie. Amennyiben újabb rendelést ad le abban az időben, amikor a futár vinné a garanciát egy csomagként tudjuk kezelni a rendelést és a garanciát, ezzel is spórolva Önnek.

    • Árufelvételi megbízás

      Az árufelvételi megbízást e-mailben kérheti tőlünk, ezt mi továbbítjuk a futárszolgálat felé és a következő munkanapon a futár keresni fogja Önt a csomagért. A terméket be kell csomagolnia (a csomagba mellékelni kell hiba leírását, az elérhetőségét, illetve

      a számla másolatát), hogy ne érhesse sérülés, a nem megfelelő csomagolásból adódó

      problémákért nem vállalunk felelőséget.

    • Az árufelvételi megbízás díja:Bruttó 2980Ft

    • A meghibásodott termék amint megérkezik hozzánk eljuttatjuk a szervizbe, majd kicserélés után visszaküldjük Önhöz. A kicserélt, vagy javított terméket amikor a futár viszi Önnek, akkor kell a csomagcsere valamint a cserélt termék visszaküldéséből adódó költségeket fizetnie. Amennyiben újabb rendelést ad le abban az időben, amikor a futár vinné a garanciát egy csomagként tudjuk kezelni a rendelést és a garanciát, ezzel is spórolva Önnek.

    • FONTOS TUDNIVALÓ

    • Amennyiben garanciális ügyintézésre kívánja meghibásodott termékét elküldeni hozzánk (Az Ön költségén), nagyon fontos, hogy szállításra alkalmasan csomagolja össze (az utaztatás során ne sérüljön, koszolódjon), továbbá kérjük csatolja mellé az alábbi dokumentumokat:

      1. Számlamásolat

      2. Garancialevél

      3. Rövid hiba leírás, hogy mi a probléma a termékkel

      4. Elérhetőségek: név, cím, telefonszám