ASUS Hálózat határok nélkül
ASUS Hálózat határok nélkül

Garancia

ÁLTALÁNOS GARANCIÁLIS FELTÉTELEK

  • Minden elektronikai árucikkre minimum 12 hónap garanciát vállalunk.

  • A garanciát minden esetben a számla másolatával és a termék összes tartozékával együtt érvényesítheti ügyfélszolgálati irodánkban.


    Cím: 1173 Budapest, Csomafalva utca 1. 6/D. 

    Nyitvatartás: H-P: 09:00-17:00, Szombat és Vasárnap: Zárva.


    Kivételt képeznek ezalól a saját garanciajeggyel ellátott termékek. Ebben az esetben a jótállási jegyen feltüntetett ideig garanciális és az azon feltüntetett szakszervizbe tudja eljuttatni a gyorsabb ügyintézés érdekében.

  • A nem megfelelő csomagolásból adódó sérülésekért, problémákért felelősséget nem vállalunk.

  • Felhívjuk ügyfeleink figyelmét, hogy szennyezett terméket higiéniai okokból nem áll módunkban átvenni.

  • Minden termék mellé a gyártó/nagykereskedõ által adott/csomagolt információs anyagokat és tartozékokat adjuk.
    Az említett információkon felül további tudnivalók érhetőek el a weboldalunkon. Amennyiben további kérdése van készséggel állunk rendelkezésére e-mailben és telefonon.

     

  • Az eladó szavatossági és jótállási felelõsségére a Ptk-ban és a 49/2003. (VII.30.)

    GKM rendeletben foglaltak az irányadóak.

GARANCIAFUTÁR

  • Amennyiben a tőlünk vásárolt terméke meghibásodott és a termék külön garanciajeggyel nem rendelkezik, úgy azt üzletünkbe tudja visszajuttatnia. Ezt megteheti személyes behozatallal, bármely futárszolgálat vagy a Posta megbízásával saját költségén illetve az alábbi opciók igénybevételével:


    FONTOS: a számla másolata illetve a hiba leírása MINDEN esetben szükséges!

    • Csomagcsere szolgáltatás

    • Ha van aktuális rendelése és ezzel egyidőben szeretne feljuttatni egy terméket az üzletünkbe, kérjük jelezze felénk, hogy ennek megfelelően járhassunk el. Így mi  "csomagcsere" igényt adunk le a futárszolgálat felé. Ez azt jelenti, hogy a csomag kézbesítése során a futár elhozza Öntől a hibásnak vélt terméket.

      Önnek nincs mást tennie, mint gondosan becsomagolni az árucikket a számlájával, egy rövid hiba leírással és az összes tartozékával együtt.

      A csomagcsere díja: 2x1490 Ft, azaz Bruttó 2980Ft.

    • Ahogy megérkezett a termék, mi azt eljuttatjuk a szakszervizbe, ahol bevizsgálják és hiba tapasztalása után javítják/cserélik a terméket vagy jóváírják az összeget, melyről e-mailben küldünk értesítést.

    • Árufelvételi megbízás

      Az árufelvételi megbízást e-mailben kérheti tőlünk. Ezt mi továbbítjuk a futárszolgálat felé, így a következő munkanapon a futár felveszi a megadott címen a csomagot és kézbesíti felénk.

      Önnek nincs mást tennie, mint gondosan becsomagolni az árucikket a számla másolatával, egy rövid hiba leírással és az összes tartozékával együtt.
      A nem megfelelő csomagolásból adódó sérülésekért, problémákért felelősséget nem vállalunk.

    • Az árufelvételi megbízás díja: 2x1490 Ft, azaz Bruttó 2980Ft.

    • Ahogy megérkezett a termék, mi azt eljuttatjuk a szakszervizbe, ahol bevizsgálják és hiba tapasztalása után javítják/cserélik a terméket vagy jóváírják az összeget, melyről e-mailben küldünk értesítést.