Háztól-házig garancia

Általános leírás
Azt sajnos egyik terméknél sem lehet garantálni, hogy nem fog elromlani, de az élettartamát kis odafigyeléssel meg lehet nyújtani. Számítógépek esetében a jó szellőzés, megfelelő minőségű alkatrészek választása sokat segíthet ebben.
Mindezek ellenére is bekövetkezhet meghibásodás, erre az esetre nyújt megoldást a FIRST Háztól-házig garancia szolgáltatása.

FIRST Háztól-házig garancia szolgáltatás igénybevétele
Megrendelés elküldése előtt lehetőség van a szolgáltatás megrendelésére egyszeri 990Ft-os bruttó áron. Ez az adott megrendelésnél elküldött összes termékre vonatkozik garancia időn belül, kivételt képeznek a garanciajeggyel rendelkező saját gyártói garanciális szervizzel rendelkező termékek. Ezeknél ugyanis a szervizelést a gyártó saját szervize végzi és sok esetben rendelkeznek saját Háztól-házig garancia szolgáltatással.

Szolgáltatás hatálya
A megrendelt termékekhez igényelt bruttó 990Ft-os szolgáltatás ára garancia időn belüli egyszeri csere lehetőséget tartalmaz. Amennyiben a kicserélt termékre ismét szeretné a szolgáltatást megrendelni úgy azt a kicserélt termék visszaküldésével egy időben igényelheti bruttó 990Ft-ért. Ezt a futárszolgálatnak tudja kifizetni amikor a kicserélt terméket visszaviszi Önnek.

Mi történik ha meghibásodik az alkatrészem?
Meghibásodás esetén az alkatrészért futárt küldünk javítás vagy csere után pedig szintén futárszolgálattal juttatjuk vissza. Amennyiben az eredeti vásárlását PickPackPonton vette át, lehetősége van oda is kérni a visszajuttatását, de ettől függetlenül a terméket boltunkba csak futárszolgálat tudja visszahozni Öntől.
A termék oda-vissza szállításának díját FIRST Háztól-házig garancia szolgáltatás keretein belül cégünk átvállalja Öntől. Kivételt képez ha a visszaküldött termék hibátlannak bizonyul. Ebben az esetben az oda-vissza szállítás díját azaz 2x1800Ft-ot számlázunk Önnek és a hibátlannak bizonyult termék visszaküldésekor a futárszolgálatnak fizetendő. Ezért kérjük csak akkor vegye igénybe Háztól-házig garancia szolgáltatásunkat, ha biztos abban hogy a termék hibás.

Lehet-e utólag rendelni a szolgáltatást?
Igen lehet. Abban az esetben ha a szolgáltatást a megrendelés után kívánja igénybe venni 1.990Ft-os bruttó áron tudjuk biztosítani. Ezért érdemes már a rendelés leadásakor előre gondolkozni és megrendelni ezt a kényelmi szolgáltatást. Ha Ön nem rendelt FIRST Háztól-házig garancia szolgáltatást és ezt utólag sem kívánja igénybe venni a termék bejuttatásának díja, valamint a visszaküldésének díja is Önt terheli.

Hogy igényelhetem meghibásodás esetén az árufelvételt?
Nyitvatartási időben (20) 279-78-22, (20) 501-36-22 telefonszámokon, vagy e-mailben az info@firstcomputer.hu címen.

Mit tartalmazzon a csomag?
A vásárlást igazoló számla és garanciajegy másolatát
Egy lehetőleg pontos hibaleírást
Valamint elérhetőséget, ahol egyeztetni tudunk Önnel

Csomagolás és áruátadás
A meghibásodott terméket összes gyári tartozékával együtt lehetőleg az eredeti csomagolásban kérjük visszaküldeni, úgy hogy a visszaküldött termék ne sérülhessen meg a szállítás alatt.
A nem megfelelő csomagolásból eredő károkért felelősséget nem vállalunk!
A futárszolgálat áruátvételkor egy címkét visz magával, amit a csomagra ragasztva azonosít amíg az vissza nem érkezik hozzánk, így Önnek nem kell külön a címzéssel foglalkoznia.